Regulamin
- Szczegóły
- Kategoria: Regulaminy
- Poprawiono: środa, 03 maj 2023 18:50
- Opublikowano: wtorek, 07 grudzień 2021 16:57
Sklep internetowy CYKLO-PLUS dostępny pod adresem cyklo-plus.pl prowadzony jest przez Cyklo-Plus Leszek Salamon w Rybniku z siedzibą przy ul. Wiejskiej 1. NIP 647 211 29 79 Regon 276287737 adres poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Spis treści:
- Postanowienia ogólne
- Rodzaj świadczonych usług
III. Warunki korzystania ze strony przez Klienta
- Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Wysyłka towarów
- Ceny towarów
VII. Formy płatności
VIII. Reklamacje
- Prawo do odstąpienia od umowy
- Dane Osobowe
- Postanowienia końcowe
- Postanowienia ogólne
- Do poprawnego działania sklepu internetowego wymagane jest spełnienie przez urządzenie końcowe i system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient wymagań technicznych wskazanych poniżej:
- komputer, laptop, tablet lub inne urządzenie multimedialne posiadające dostęp do Internetu z aktualną wersją przeglądarki internetowej typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera,
- aktywny adres e-mail,
- włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików cookies oraz obsługi Javascript,
- W systemie komputerowym Klienta mogą zostać zapisane pliki cookies. Więcej informacji o plikach cookies, znajdziesz w polityce cookies, dostępnej na naszej stronie internetowej.
- Cyklo-Plus dokłada wszelkich starań aby usługi świadczone w ramach sklepu internetowego były na najwyższym poziomie. Z uwagi na konieczność przeprowadzania bieżących konserwacji, przeglądów, wymiany sprzętu lub też rozbudowę lub modernizacje strony mogą wystąpić czasowe zawieszenia dostępności sklepu internetowego.
- Sklep internetowy Cyklo-Plus realizuje zamówienia wysyłkowe na terenie Unii Europejskiej.
- Rodzaj świadczonych usług
- Udostępnienie informacji o dostępności oraz charakterystyce towarów dostępnych w sklepie internetowym oraz sklepach stacjonarnych Cyklo-Plus.
- Rejestracja konta użytkownika, pozwalającego na składanie zamówień w sklepie.
- Newsletter - wysyłka informacji handlowych nt. oferty sklepu oraz aktualności dotyczących sklepu Cyklo-Plus dokonywana na podany przez Klienta adres e-mail, za wyraźną zgodą Klienta.
- Pośrednictwo w realizacji kredytów ratalnych.
- Udostępnienie szybkich płatności online w systemie: przelewy24.pl
- Zawieranie umów kupna-sprzedaży.
- Rezerwacja towarów odbieranych osobiście w sklepie Cyklo-Plus
III. Warunki korzystania ze strony przez Klienta
Klient korzystający ze strony Sklepu Internetowego zobowiązany jest do :
- podawania udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego formularzach wyłącznie danych prawdziwych i aktualnych. Cyklo-Plus nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienia w dostarczeniu zamówień w przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych,
- korzystania z usług i funkcjonalności udostępnionych przez Cyklo-Plus w sposób zgody z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz przyjętymi zasadami współżycia społecznego,
- nie dostarczania przez lub do systemów informatycznych Cyklo-Plus treści mogących powodować przeciążenia systemów informatycznych lub zachwiania w pracy tych systemów oraz naruszających dobra osób trzecich,
- nie dostarczania treści zawierających informację niechcianą (spam).
- Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Zamówienia przyjmowane są poprzez prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu. W zamówieniu Klient dokonuje wyboru zamawianych towarów, sposobu płatności oraz sposobu i miejsca dostawy.
- Wypełnienie formularza jest warunkiem koniecznym do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym. Niezbędne jest podanie imienia, nazwiska, danych teleadresowych umożliwiających kontakt i wysyłkę zamówionego towaru oraz wystawienia prawem wymaganych dokumentów takich jak faktura VAT. Aby usprawnić proces składania zamówień Klient może założyć konto.
- Wysłanie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży na warunkach podanych w zamówieniu i aktualnej wersji regulaminu.
- W przypadku sprzedaży wysyłkowej zawarcie umowy sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep.
- W przypadku zamówienia z odbiorem osobistym potwierdzenie gotowości towaru do odbioru oznacza Rezerwację towaru w danym sklepie. Umowa sprzedaży zawierana jest w momencie odbioru zarezerwowanego towaru w sklepie.
- W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem Klient jest niezwłocznie powiadamiany o brakującym towarze i podejmuje decyzję co do dalszej realizacji zamówienia.
- Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub zrezygnować z zamówienia do momentu przekazania zamówienia do wysłania. Zmiany w zamówieniu mogą opóźnić jego realizację. Zmiany w zamówieniach, lub zmiany dotyczące adresu wysyłki, zwrotu płatności można dokonać kontaktując się na wskazany adres e- mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli Klient dokonał wpłaty należności za towar, cała kwota zostanie zwrócona bezzwłocznie, najdalej w ciągu 14 dni od otrzymania informacji o rezygnacji.
- W sytuacjach wzbudzających wątpliwość co do treści zamówienia lub danych Klienta, pracownik Sklepu Internetowego może skontaktować się z Klientem telefonicznie lub e-mailem w celu wyjaśnienia wątpliwości.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument sprzedaży (paragon, lub na życzenie faktura imienna lub VAT).
- Zamówienia można składać przez całą dobę, z wyjątkiem przerw związanych z pracami konserwacyjnymi lub serwisowymi. Zamówienia złożone w niedzielę i święta będę przyjęte do realizacji w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
- Sklep Internetowy może okresowo sprzedawać towary po obniżonych cenach w związku z organizowanymi przez Cyklo-Plus akcjami promocyjnymi, sezonowymi obniżkami cen. Obniżone ceny towarów obowiązują wówczas tylko w okresie wskazanym na Stronie sklepu i do wyczerpania zapasów towarów objętych obniżką ceny.
- Wysyłka towarów
- Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, na adres wysyłki podany przez Klienta w zamówieniu. Towar można również odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym Cyklo-Plus.
- Zamówienia przekazywane są do wysyłki w termie 1-2 dni od dokonania Płatności (w przypadku przesyłek „za pobraniem” od daty złożenia zamówienia). Firma kurierska dostarcza przesyłki na następny dzień roboczy ( od poniedziałku do piątku) od nadania. W wyjątkowych przypadkach – gdy towar sprowadzany jest na indywidualne zamówienie Klienta - czas realizacji może się wydłużyć, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
- W przypadku wysyłki towaru za granicę Polski, czas dostawy wynosi 3-5 dni.
- Koszt transportu firmą kurierską zależny jest od sposobu płatności za zamówienie oraz wartości zamówienia. Koszty transportu wymienione są w poniższej tabeli:
Dostawa rowerów na terenie Polski – 150 zł
Dostawa części i akcesoria na terenie Polski |
Wartość zamówienia |
||
do 200 PLN |
powyżej 200 PLN |
||
Sposób płatności |
płatność z góry (wpłata na konta, przelewy24.pl, raty) |
20 PLN |
15 PLN |
płatność przy odbiorze (pobranie) |
30 PLN |
25 PLN |
dostawa na terenie UE |
wartość zamówienia |
|
do 800 PLN |
powyżej 800 PLN |
|
Austria |
100 PLN |
115 PLN |
Belgia |
100 PLN |
115 PLN |
Bułgaria |
110 PLN |
125 PLN |
Chorwacja |
150 PLN |
165 PLN |
Czechy |
100 PLN |
115 PLN |
Dania |
100 PLN |
115 PLN |
Estonia |
100 PLN |
115 PLN |
Finlandia |
110 PLN |
125 PLN |
Grecja |
150 PLN |
165 PLN |
Hiszpania |
150 PLN |
165 PLN |
Holandia |
100 PLN |
115 PLN |
Irlandia |
150 PLN |
165 PLN |
Litwa |
100 PLN |
115 PLN |
Luksemburg |
100 PLN |
115 PLN |
Łotwa |
100 PLN |
115 PLN |
Niemcy |
100 PLN |
115 PLN |
Portugalia |
150 PLN |
165 PLN |
Rumunia |
110 PLN |
125 PLN |
Serbia |
150 PLN |
165 PLN |
Słowacja |
100 PLN |
115 PLN |
Słowenia |
110 PLN |
125 PLN |
Szwecja |
110 PLN |
125 PLN |
Węgry |
100 PLN |
115 PLN |
Wielka Brytania i Irlandia Północna |
250 PLN |
200 PLN |
Włochy |
150 PLN |
140 PLN |
- Za dodatkową opłatą, na terenie Polski dostępne są indywidualne opcje dostawy takie jak:
- doręczenie przesyłki w sobotę - koszt wysyłki + 20 PLN
- doręczenie przesyłki następnego dnia roboczego do godziny 12:00 - koszt wysyłki + 40 PLN
- Towary objęte promocyjnymi cenami będą wysyłane zgodnie z kolejnością zamówień.
- Ceny towarów
- Ceny towarów na stronie Sklepu podane są w walucie polskiej (PLN) i zawierają podatek VAT. Kwota za towar obejmuje wszystkie składniki konieczne do zapłaty za przedmiot sprzedaży Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów, wprowadzanie nowych towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wyprzedaży. Zmiany te nie mają wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny.
- Przez cenę regularną rozumiana jest cena produktu, obok której nie wyświetlona jest przekreślona stara cena.
VII. Formy płatności
- Klient może wybrać następujące formy płatności w przypadku dostawy na terenie Polski:
- płatność gotówką kurierowi, przy odbiorze towaru (tzw. pobranie),
- przedpłata na konto w formie przelewu elektronicznego, bankowego lub wpłatę w urzędzie pocztowym,
- przedpłata poprzez system przelewy24.pl - kartą kredytową lub szybkim przelewem online,
- raty za pomocą systemu ratalnego dostępnego na stronie sklepu.
- Klient może wybrać następujące formy płatności w przypadku odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym Cyklo-Plus
- przedpłata na konto w formie przelewu elektronicznego, bankowego lub wpłatę w urzędzie pocztowym
- przedpłata poprzez system przelewy24.pl - kartą kredytową lub szybkim przelewem online,
- raty za pomocą systemu ratalnego dostępnego na stronie sklepu.
- w przypadku gdy zamawiany towar znajduje się w sklepie, w którym ma nastąpić odbiór, możliwe jest opłacenie zamówienia przy odbiorze – po uprzednim uzgodnieniu z obsługą Sklepu.
- W przypadku dostawy poza granicę Polski płatność dostępna jest w formie przedpłaty przelewem bankowym.
- W przypadku przedpłaty na konto czas oczekiwania na wpłynięcie płatności to 2 tygodnie. Po tym czasie Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia. Termin ten może być przedłużony wskutek indywidualnych ustaleń. Płatność poprzez system przelewy24.pl jest dostępna w ciągu 15 minut od zatwierdzenia formularza zamówienia przez Klienta na stronie Sklepu.
- W przypadku wybranych produktów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie. Informacja o tym zostanie podana najpóźniej w momencie zawarcia umowy sprzedaży
- Płatność za zamówienia realizowane na terenie Polski przyjmowana jest w walucie polskiej (PLN).7. Waluta płatności przyjmowanej zza granicy w każdym przypadku powinna być konsultowana z obsługą sklepu.8. Zamówienie z odbiorem osobistym przyjmowane jest do realizacji po otrzymaniu przez Sklep wpłaty za zamówienie.
VIII. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące działania serwisu Cyklo-Plus powinny być składane przy pomocy środków trwałych (np. e-mail, list polecony). Zostaną one rozstrzygnięte w ciągu 14 dni od daty złożenia reklamacji.
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie są oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.
- Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
- niezgodności towaru z opisem zawartym w zamówieniu,
- wad fabrycznych.
- W przypadku reklamacji dotyczących uszkodzeń mechanicznych lub braków, powstałych podczas transportu prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego, spisanego w obecności kuriera. Protokół nie jest niezbędny do złożenia reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie.
- W przypadku stwierdzenia podstawy do reklamacji z tytułu wad fabrycznych lub niezgodności towaru z opisem, Klient ma prawo do reklamacji towaru z tytułu rękojmi lub gwarancji.
- Reklamowany towar należy odesłać na adres: Cyklo-Plus 44-200 Rybnik ul. Wiejska 1 wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (dostępny w zakładce „Dokumenty do pobrania”), oraz dowodem zakupu. Protokół dotyczący reklamacji może być dostarczony również za pomocą dowolnego środka trwałego (poczta elektroniczna, list polecony).
- Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep reklamowanego towaru, wraz z kompletem dokumentów. Reklamacje dotyczące produktów rozpatrywane są zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta ( Dz.U. 2014 poz. 827).
- W przypadku uznania reklamacji za zasadną koszty transportu reklamowanego towaru pokrywa sklep. W przypadku uznania reklamacji za bezzasadną koszty transportu reklamowanego towaru pokrywa Klient.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- Prawo do odstąpienia od umowy
- Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, bez ponoszenia kosztów z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne.
- Warunkiem zachowania terminu odstąpienia od umowy jest przesłanie oświadczenia o odstąpieniu w ciągu 14 dni od daty wejścia w posiadanie danego towaru. Oświadczenie może być przesłane za pomocą dowolnego środka trwałego (np. e-mail lub list polecony). Klient zobowiązany jest odesłać zwracany towar najdalej w ciągu 14 dni od daty złożenia pisma o odstąpieniu od umowy. TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA ADRES:
Cyklo-Plus 44-200 Rybnik ul. Wiejska 1
- Zwracany towar należy odsyłać w opakowaniu zapewniającym zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem, razem z otrzymanym wraz z nim dokumentem sprzedaży i wypełnionym formularzem zwrotu (jeżeli nie został przesłany wcześniej).
- Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru i kosztu przesyłki towaru do Klienta, jeśli został naliczony. Pieniądze zostaną zwrócone bezzwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty transportu zwracanego towaru do Sklepu pokrywa Klient.
- Kwota należna z tytułu odstąpienia od umowy sprzedaży zostanie przekazana tą samą drogą, którą nastąpiła wpłata, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób przekazania tej kwoty.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku towarów przygotowanych specjalnie dla Klienta, zgodnie ze złożonym przez niego zamówieniem lub służących zaspokojeniu jego indywidualnych potrzeb.
- Dane Osobowe
- Administratorem danych osobowych Klienta jest :
Cyklo-Plus Leszek Salamon z siedzibą : 44-200 Rybnik ul. Wiejska 1 Nip 647 211 29 79
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do założenia konta, zawarcia umowy Sprzedaży, przesłania zapytania, dokonania Rezerwacji, zapisania się na newsletter, korzystania z innych usług elektronicznych
- Dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich przez osoby nieupoważnione.
- Dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy sprzedaży, realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną min założenia konta, dostarczenia newslettera,, marketingu bezpośredniego, profilowania pod kątem marketingowym, udzielenia odpowiedzi na zapytanie.
- Odbiorcami danych mogą być przewoźnicy realizujący dostarczanie przesyłek, podmioty świadczące usługi płatności elektronicznych lub za pośrednictwem kart płatniczych, banki przy zakupach na raty, usługodawcy w obszarze działań marketingowych, dostawcy IT
- Klient ma prawo dostępu do danych, w tym uzyskania kopii, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych, wycofania zgody gdy dane są przetwarzane na podstawie zgody, wniesienia skargi do organu nadzorczego- Prezesa Urzędu Ochrony Danych osobowych.
- Szczegółowy opis zarządzania danymi osobowymi dostępny jest w dziale Polityka prywatności.
- Postanowienia końcowe
- Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
- Sklep dokłada staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, konfiguracji, dostępności itd.) – ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie realizacji zamówienia.
- Wysyłka roweru wiąże się z jego częściowym demontażem. Dla zachowania pełnej gwarancji Klient zobowiązany jest dokonać montażu roweru w specjalistycznym serwisie.
- Wszelkie informacje, materiały, zdjęcia zawarte na stronie cyklo-plus.pl objęte są zakazem kopiowania i rozpowszechniania.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie cykloplus.pl. Klienci zostaną poinformowani o zmianie regulaminu poprzez informacje zamieszczoną na stronie Sklepu Internetowego. Zmiana Regulaminu nie będzie dotyczyła Klientów, którzy zakupili towar przed zmianą Regulaminu.
- Zapytania dotyczące produktów za pośrednictwem e-maila lub formularzy na stronie nie mają wpływu na zakres umowy sprzedaży.
- Wszelkie uwagi, pytania i sugestie związane z działaniem strony cykloplus.pl i Sklepu prosimy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.